vrijdag 6 juli 2012

Ik vroeg de Heer me sterk te maken.

Ik vroeg de Heer me sterk te maken.om geweldige plannen uit te voeren.
Hij heeft me zwak gemaakt, om me nederig te houden.
Ik vroeg de Heer me gezondheid te geven , om grote prestaties te verrichten.
Hij heeft me het lijden gegeven, om beter te begrijpen wat gezondheid is
Ik vroeg God om rijkdom , om alles te kunnen bezitten .
Hij heeft me arm gemaakt ,zodat ik niet zelfzuchtig kon zijn.
Ik vroeg Hem om macht , zodat de mensen me nodig zouden hebben .
Hij heeft me nederig gemaakt,zodat ik hen nodig heb.
Ik vroeg God alles om van het leven te genieten.
Hij heeft me mijn leven gelaten ,opdat ik met alles tevreden zou zijn.
Heer , ik heb niet gekregen wat ik vroeg,maar U hebt mij gegeven wat ik nodig had, haast tegen mijn wil.
De gebeden die ik niet uitsprak werden verhoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten